Vilket aprilskämt

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Jag bestämde mig för att åka till Amundön med Elton och fota solnedgången nu ikväll. Solen var framme och det var jättefina moln som hade funkat väldigt bra till långa slutartider när jag var på väg dit. När jag var framme hade det precis dragit in tjocka moln vid horisonten som täckte solen och det var knappt några fina färger alls ;o Kände mig ganska lurad där! 
Då tycker jag att solnedgången jag fotade första april för fyra år sedan var mycket bättre. Kan visa en bild som jag tog då som jag fortfarande gillar rätt mycket. 
 
Nikon D80 / Tamron 10-24mm 

Jag tycker att den första bilden har sin charm också. :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag tycker att båda bilderna var supervackra!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Tycker det blev väldigt fint ändå, men solnedgången på andra bilden är ju verkligen magisk!

Svar: Tack! :)) Ja, det är mycket roligare när det är massa fina färger i solnedgången :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: