Sötaste Elton

 
Saknar denna lilla nu! Blir inte att han är här lika ofta nu när jag har praktik. När jag har skola är jag inte iväg varje dag som nu, så han kan sova här mitt i veckan då. Men imorgon får jag träffa honom igen när jag ska till mamma och pappa för att äta middag, sen kanske han kan följa med mig hem efteråt :)) 
 
Här är ett kollage med några mobilbilder på Elton. Vilken tycker ni var sötast? Själv tycker jag nog den sista på tredje raden med snön eller första på andra när han testade min halsduk :p 

Aaaw, vilken söööötnos :D

Svar: Jaa, det är han! :D
Johanna Fåglund

Så söt!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Alltså.. inte okej att vara så där söt... :)

Svar: Haha :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: