Sjuk

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Den här helgen blev ju inte riktigt som planerat. Idag skulle jag passa på att gå ut och fota lite vårbilder nu när det är fint väder och ikväll skulle jag ha tjejkväll med Sandra. Istället för detta ligger jag hemma och är sjuk med feber ;o Inte roligt alls.. Hoppas att jag mår bättre imorgon, så jag kanske kan komma ut en liten stund i alla fall.  
Så länge lägger jag upp en bild jag fotade förra våren, tycker att ljuset var ganska fint där :p 

Så himla fin bild!! Krya på dej <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Krya på dig!
Härlig blogg du har :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Fin bild, men vad tråkigt med sjukan. Krya på dig!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Nej vilken dålig tajming! Hoppas du blir frisk snart.

Svar: Jaa, fast ändå bra att det blev på helgen för jag får inte missa praktiken mer än en dag ;o
Johanna Fåglund

Ljuvligt & underbart 👏👌

Svar: Tack så mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: