Ni <3

76 stycken svar har jag fått på min bloggundersökning som jag gjorde för ett tag sen! Så himla kul att så många tog sig tid till att svara! Tack! :D Jag tänkte att jag skulle göra en sammanfattning av detta nu. Alla svar har ju varit anonyma, så jag har ingen aning om vem det är som svarat vad eller vilka som ens har svarat. Har inte tagit med precis allt, det hade blivit rätt mycket och rörigt :p 
 
 
 
Det har varit såå kul att läsa alla era svar! Och hur fina saker skriver ni inte?! Att så många också fortsatt följa mig ända sen bilddagboken, några kanske till och med sen jag precis började fota 2008 (tror jag vet några iaf). Att ni hittat hit genom olika googlingar är också roligt, Nikon D800 hade någon sökt på och hittat hit och fotobloggar googlade någon annan på. 
Ska försöka bli bättre på att lägga upp fototips (som var ganska överlägset det ni ville se mer av :p), kom gärna med förslag så ska jag se om jag kan göra ett inlägg om det :)) 
 
Tack till alla er som svarade :D<3 

åh en sån här sammanställning ska jag nog också göra, kul att se! :D

Svar: Det tycker jag att du ska göra :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: