Fler blåsippor

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Så nu har jag blivit sjuk igen ;o Var ju bara två veckor sen senast.. Mådde bra igår under praktiken och när jag kom hem och skrev en uppgift som jag skulle skicka in. Min hals kändes bara lite konstig först, men sen kom allting på en gång. La mig i sängen vid 18-tiden och kunde inte resa mig upp på resten av dagen, fick till och med ligga i sängen och äta middag ;o 
Idag har det varit bättre, men febern kom tillbaka under dagen.. Tur iaf att jag prickade in helgen denna gången också så jag inte missar praktiken! 

Åh vad fina bilder! Krya på dig!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Krya på dig en massa! Det är ju inte kul att vara sjuk.

Svar: Tack! :)) Nej, verkligen inte! Speciellt inte när det är så fint väder ute, så kan man inte gå ut :(
Johanna Fåglund

Krya på dig!! Och vilka fantastiska bilder!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Kanonfina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder! Och krya på dig, så tråkigt att vara sjuk nu i vår.. :(

Svar: Tack så mycket! Jaa, det är det :/
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

krya på dig massor! glass brukar hjälpa ;)

Svar: Tack! Det är bättre nu, men halsen gör fortfarande ont. Har ätit massa glass iaf :D
Johanna Fåglund

Så fantastiskt fina bilder!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: