Fågeln

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Denna veckan när det ska bli fint väder måste jag förska hinna ut och fota vårbilder ;o Får kanske bli på torsdag eftersom jag slutar rätt sent dom andra dagarna. Iofs är solen uppe rätt länge nu, så kan ju hinna ändå. Måste iaf komma ut med kameran snart känner jag! 
Dom här bilderna ovanför fotade jag förra våren. 

Så fina :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Dina bilder är så himla fina! använder du stativ mestadels eller är du bara extremt stadig på handen? :D jag brukar försöka "fuska" och lägga ner kameran eller på nått sätt få den stadig för stativet är mer en distraction än bra grej för mig :P

Svar: Åh, tack! Det är inte så ofta jag använder stativ. Bara när jag fotar med långa slutartider. Annars brukar jag ha tillräckligt kort slutartid för att kunna fota handhållet :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Dessa bilder känns så himla våriga :) älskart!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, vilka härliga bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh de är ljuvliga!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vilka grymma bilder! Love it! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: