Disneyprinsessor - Jasmine

 
Några dagar sent, men här kommer sminkningen för mars i mitt disneyprinsesstema :p Jasmine från Aladdin (som var en av mina favoritfilmer när jag var liten) blev det denna gången. Gillar dom här färgerna tillsammans, synd bara att glittret inte syns så bra på bild ;o 
Tycker det är svårt med eyeliner på mina ögon. Det ser ut som att den är jättetunn på bilden länst ner, men när jag har öppna ögon ser man bara svart, vilket jag inte tycker om :p 
 
Det jag använt är:   
120-paletten (guld och turkos)
Make up store - Microshadow Smog // Cake eyliner black  // Eyelash Lola // Tri brow // Eye pencil black 
Nyx jumbo eye pencil Milk 
Rhinestones - Ebay (turkos) // Panduro (guld)
Guldglitter - Panduro  

Så snyggt! Det är svårt att få till en tunn eyeliner, om man inte kan det förstås. Allting är ju lätt när man kan det. :3

Svar: Tack!! :)) Jag gjorde en tunnare först, men då såg det bara konstigt ut med vingen på den bilden när jag tittar ner, så den fick bli tjockare :P
Johanna Fåglund

Så himla fin eyeliner! Jag är verkligen en katastrof på att göra en eyeliner on fleek </3

Svar: Åh, tack! Nej, det är inte lätt med eyeliner :P
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så snyggt :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

då har du och jag samma typ av ögonlock! så frustrerande! haha. Men skitsnygg sminking, som vanligt! :-)

Svar: Haha ja, det är väldigt irriterande :P Tack så mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: