Bloggundersökning :))

 
Nu har jag nått 900 följare här på bloggen! Galet att så många tycker om och vill se mina bilder! Så nu tänkte jag köra en liten bloggundersökning, så jag får veta lite om er och vad ni tycker om bloggen. Såg på Almas blogg att hon hade gjort en sån här och tyckte att det skulle vara roligt att göra en egen :)) 
 
Har ni lust får ni gärna svara på frågorna. Ska gå att göra det här ovanför, funkar det inte så hittar ni den här

wiie!! Så himla kul att läsa alla svar sen, och du lär ju få en hel del :D

Svar: Det ska det bli :)) Hehe vi får väl se :p
Johanna Fåglund

Jag har gjort den nu! :D

Svar: Åh, kul! Tack för att du tog dig tid :))
Johanna Fåglund

Da har jeg svart :)

Svar: Vad roligt :))
Johanna Fåglund

Svarat :)
Tycker att det var svårt att svara på hur ofta jag klickar in på din blogg, följer den via bloglovin så varje gång jag är inne där (vilket är nästan dagligen) och om du har uppdaterat :P

Svar: Tack för att du tog dig tid :)) Hehe nä, kan ju såklart vara olika. Jag uppdaterar ju inte direkt varje dag heller :p
Johanna Fåglund

Har svarat :D Har också en bloggundersökning, det är så kul när folk svarar :)

Svar: Vad roligt! Ja, det är det :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: