Om en månad..

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Förra veckan köpte jag och Tobias flygbiljetter och bokade hotell i London och idag är det precis en månad kvar tills vi åker! Ska vara där över halloweenhelgen. Var ju där för ett halvår sen, men det ska ändå bli väldigt roligt att komma dit igen. Man kan inte få för mycket av London :p 
Hoppas det blir fint väder, så man kan gå mysiga höstpromenader i parkerna och fota massa fina bilder. Sen skulle jag vilja åka till Harry Potter Studios, vi har funderat på att göra det, men inte bestämt oss än. Det hade vart väldigt häftigt i alla fall, älskar HP-böckerna och filmerna! Någon av er som varit där? :))
Här över är en bild som jag fotade när jag var där i april som jag inte visat innan. 
 
(Gå gärna in och gilla min sida på FB om ni vill också, klicka här för att komma dit) 

Jag har varit på studio touren och jag kan bara säga detta...Tvekan inte en sekund. Boka biljetter dit direkt! Så himla cool upplevelse. När vi var där så var det många som stod och grät för de blev så berörda, de är så sjukt häftigt! :D

Och som du säger...Nej man kan inte få nog av London :P Haha kan vara så att jag finurlar på att åka tillbaka i början av nästa år :P

Svar: Åhh!! Vill dit! :D Måste!!! Haha ja, du är där rätt ofta! Det är en så himla mysig stad!
Johanna Fåglund

Älskar London<3
Hade velat åka dit under Black Friday men tyvärr får de vänta till förhoppningsvis nästa år istället :) Jag tycker absolut ni ska åka till Harry Potter studios. Nu har jag inte varit där själv men sett en massa bloggare som visat bilder och det får man bara inte missa! :D

Svar: Black Friday är slutet på november va? Jaa, jag har också sett massa bilder därifrån, vill verkligen åka dit! Det kostar ju lite, så får se om det blir av :p
Johanna Fåglund

Jaa det stämmer ;D Det är sista helgen i November :D

Svar: Okej :p Jag har varit där näst sista helgen i november och början i december, så har missat det precis två gånger, haha..
Johanna Fåglund

Anonym

Åh vad kul!! Älskar också Harry Potter o funderar på att åka dit i början på november.. Väldigt fin bild också! Har du fotat med Max utzoomning? Har du tips på ett billigt vidvinkelobjektiv till en nikon DX kamera? Har just nu 18-55 mm men tycker inte alls att det blir mkt vidvinkel vid 18 mm..

Svar: Det hade varit väldigt kul att få åkt till Harry Potter studios :)) Tack! :)) Nej, den är fotad på 31mm (men har fullformat, så det är lite vidare än vad det är på DX). Hmm.. billigt vidvinkel? Jag hade ett Tamron 10-24mm till min D80 som inte kostade jättemycket. Det var väl okej, jag gillade det då, men nu när jag testat bättre hade jag inte velat gå tillbaka till det :p
Johanna Fåglund

Anonym

åh så mysigt! Åk till HP Studios!! Bästa jag gjort :D

// Alma ;)

Svar: Jaa, vill verkligen!! :D
Johanna Fåglund

Jag har varit vid HP-stället också. Verkligen asgrymt!!

Svar: Jag vill dit! :D
Johanna Fåglund

Åke

Så vackert och så stämningsfullt :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: