I solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Ni kanske såg den bilden jag la upp precis innan jag åkte till Grekland som jag hade fotat på samma ställe som jag var på nu. En kväll när jag var nere på stranden i solnedgången testade jag att göra någon slags remake på den bilden och här över ser ni resultatet. Hade inte med stativet så jag fick ta ett litet bord som fanns vid solstolarna och ställa kameran på istället för att kunna ha en lite längre slutartid. Tycker nog inte att den blev bättre än den förra, men jag gillar den ändå :)) 
 
Tänkte svara på frågorna jag fått i min lilla frågestund nu någon dag också, så vill ni ställa någon fråga kan ni göra det i detta inlägget eller inlägget med frågestunden

Så fin bild :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Super fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Fint. Åh den där bilden minns jag :P

Svar: Tack! :)) Hehe den har dykt upp här på bloggen några gånger :p
Johanna Fåglund

Så vackert.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: