Grekland 6 September 2015 - Chania

Har kunnat redigera lite greklandbilder ikväll, datorn var seg, men det funkade iaf.. 
Vi låg på stranden som vanligt på dagen och senare skulle vi åka in till Chania. Vi gick till närmaste busshållplats och hoppades på att vi inte skulle behöva vänta för länge. Dom håller ju inte sina busstider där över huvud taget, så man får se när den kommer :p Men det dröjde inte länge, så det var bra.
Inne i Chania kollade vi runt innan vi kom ner till hamnen där vi skulle äta. Men först ville jag gå och fota solnedgången. Det var fint som vanligt :))
Vi åt på en restaurang som jag inte tyckte var jättebra, men så blir det ibland :p Senare tog vi taxi tillbaka till hotellet. Vi skulle upp tidigt nästa dag för att åka på en utflykt, så det hände inte så mycket mer denna dagen. 
 
Lite närmare bild på bergen som vi såg från hotellet. 
 
Vänta på bussen :p 
 
Och den fina solnedgången :)) 
Blev inte så många bilder denna dagen, men nästa dag blev det fler.. 

Om vi blev resesugna nu? japp japp ;)

Svar: Hehe, det blev jag med när jag redigerade bilderna. Även om jag precis varit utomlands :p
Johanna Fåglund

Åh, så fina bilder, vill åka dit!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka mysiga bilder ^^

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Anonym

Vas har du använt för objektiv på gatubilderna? Känns som ett riktigt vidvinkel :)

Svar: Har visst glömt att skriva vilka objektiv jag använde, brukar annars göra det i varje inlägg. Ja, det är en vidvinkel jag har använt, Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR. Älskar det objektivet :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: