En blomma

Nikon D80 / Nikon 50mm 1.8D / Nikon Speedlight SB-600
 
Jag har försökt redigera fler bilder från Grekland nu ikväll, men det går knappt för att min dator blir så seg ;o Tog 40 minuter att redigera 4 bilder som skulle tagit runt 10 minuter egentligen, så jag orkade inte mer. Vet inte vad jag ska göra för det funkar inte att ha det såhär och jag hade helst inte velat köpa en ny dator just nu.. Jobbigt :p 
Därför lägger jag upp en gammal bild idag, gillade den väldigt mycket när jag fotade den för fem år sen, det gör jag ju fortfarande iofs :p Tycker om hur ljuset blev, hade en extern blixt från sidan som jag bara testade mig fram lite med och fick det såhär till slut :)) 

Sandra

Du kan ju lägga upp något ur dina målarböcker annars? ;)

Svar: Har tänkt göra ett inlägg om det när jag är klar med några fler :))
Johanna Fåglund

Riktigt vackert foto

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åhh vilken fin bild!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: