Blixtar och resa

Kunde inte sova inatt (som vanligt), så jag låg och kollade på serie på mobilen när det blinkade till i rummet. Visste inte om den var en blixt eller inte, men så hände det två gånger till på kort tid, så jag gick upp för att se om det var något att fota. Blixtrade massa, men rätt långt bort (kollade på lightningmaps och såg att det var mer åt söder ute över havet). Ställde upp kameran och fotade en stund. Det blev mest blinkande moln bara, men några bilder fick jag där man såg själva blixtarna också. Såklart kom bra i början innan jag hann byta objektiv. Hade mitt vidvinkel först, men bytte till 85mm när jag såg att dom bara var långt bort. Så jag fick beskära bilderna mycket. 
 
Idag åker jag till Grekland! Så får se om det kommer upp något inlägg under veckan, men annars finns jag på instagram som vanligt där jag kommer uppdatera med bilder (stargirlphoto). Ni får ha det så bra här hemma, så är jag tillbaka den 11 september, förhoppningsvis med massa nya fina bilder :)) 
 

Älskar sista bilden! Du är så duktig och jag hoppas du får en underbar resa :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: