Snöleopard

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
Läste på Nordens Ark's facebooksida att det var internationella snöleoparddagen idag, så bara för det får ni se några bilder på snöleoparder som jag fotade på Nordens Ark i början av förra året som jag blev nöjd med. 
Har slutat sent två dagar i rad nu, så har inte orkat redigera eller något när jag kommit hem, men tänkte att jag kunde slänga upp ett inlägg lite snabbt nu ändå så det inte är för tomt här :p Och nu ska jag nog kolla på serie tills jag ska sova :)) 

jättefina bilder!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Dem är så sjukt vackra djur!

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder! Snöleoparder är så otroligt fina och vackra!

Svar: Tack! Jaa, det är dom :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukt fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackra porträtt och snyggt fångade uttryck! Jag var själv på väg till Nordens Ark i torsdags, men så blev jag sjuk. Har bott i den här delen av landet i snart fyra år men aldrig varit där. Jaja, en dag... ;)

Svar: Tack så mycket! Åh, vad tråkigt. Det är verkligen en fin och bra park :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: