Kvällsbilder vid sjön

Idag kom vi hem efter en bra helg i Källsjö. Vi har tagit flera höstpromenader, spelat spel, ätit god mat och åkt in till Ullared två gånger även om det var tänkt att vi inte skulle åka dit alls på grund av att det brukar vara så mycket folk på helgerna nu. Igår var det verkligen mycket, inte ens kul att gå där inne då. Idag åkte vi in för att byta någon grej och det var inte alls lika mycket då som tur var. Då kunde man kolla på lite grejer som man missade igår också :p 
Har inte fotat så mycket som jag hade velat, men det har varit molnigt och ganska grått. Inte sånt fint ljus som det var på dom två bilderna i några inlägg längre ner som jag fotade i förra året när vi var där på hösten. Men på kvällen i fredags efter att jag och Tobias hade kommit ner till Källsjö gick vi ner och fotade stjärnorna vid sjön. Det blåste en hel del och drog in lite moln, men några bilder blev det i alla fall :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 

ÄLSKAR dina bilder, så fina :D

Svar: Tack så jättemycket! :D
Johanna Fåglund

Åke

Så trevligt att få se riktiga kvällsbilder :)

Svar: Roligt att du tycker det :)) Det är så kul att fota det!
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: