Källsjö - 4 Oktober 2015

Jag kom på att jag inte hade lagt upp bilderna från sista dagen i Källsjö där vi var i början av oktober. Det blev inte så många, men tänkte ändå att jag kunde lägga upp dom nu. 
Jag och Tobias åkte in till Ullared igen för att byta en grej och kolla lite till innan vi skulle åka hem (gick ju inte riktigt dagen innan då det var så mycket folk). På vägen tillbaka till stugan stannade vi på några olika ställen där jag fotade. Var fint ljus med lite dimma, men det var svårt att få bra på bild. Och senare åkte vi hem till Göteborg igen efter en bra helg i Källsjö :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Nikon AF 85/1,8G

åh så vackert! älskar den fina skogen...

Svar: Tack! Ja, den skogen är riktigt fin :))
Johanna Fåglund

Så fina höstbilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men åh så fina bilder:-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: