J

Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8G
 
För nästan en månad sen fotade Tobias dom här bilderna på mig. Jag blev inte så nöjd med dom, så jag la inte upp någon. Ibland får man kolla tillbaka på vissa bilder efter ett tag, så kanske man gillar dom mer då och dom här två blev ändå okej tycker jag nu :p Det är svårt att få bra bilder på mig, haha. 
Gillade allt färgglatt i den översta, men den andra hade inte så roliga färger, så den passade bättre i svartvitt.
 
I helgen har jag haft ganska fullt upp med fotojobb och annat, så har vart lite dåligt med uppdatering. Har försökt komma igång och redigera fler greklandbilder, var ett tag sen jag la upp några nu. Men med min sega dator vet jag inte hur lång tid det kommer ta. Blev rätt många bilder från den dagen jag håller på med just nu. Vill gärna bli klar med dom snart :p 

Vadå inte nöjd?! Supersnygga bilder ju!

Svar: Hehe blir ofta inte nöjd med bilder på mig själv av nån anledning :p men tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: