Höstbokeh

Nikon D800 / Nikon AF 50/1,4G
 
Älskar att fota höstbilder när solen är framme och idag var en sån dag. Då kunde jag bara inte stanna inne, så jag och Tobias tog med Elton på en långpromenad i änggådsbergen och botansika. Och kameran fick såklart följa med också ;p 

gullehunden med <3

Svar: Jaa, såklart :D
Johanna Fåglund

Vilka härliga höstbilder! :3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Hej, Bastupojken här. Fina bilder tycker jag. Nästan lika fin som bilden jag fick av Gudrun Schyman.

Hur gammal är Elton egentligen? Tycker han om att basta? Jag undrar därför att jag har tre katter som tycker om att basta.

Det vara allt för denna kommentar, Kasta lagom med vatten nu!

Svar: Haha, Elton är snart två år och har aldrig testat att basta, så det kan jag inte svara på om han gillar ;p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: