Halloween Makeup IV - Pumpkin Skull

 
Sist ut är denna pumpa/dödskalleinspirerade sminkningen. Den ser ganska vanlig ut från början, men sen gjorde jag den lite mer "jag" i den andra versionen med glitter och färg :)) Tror att denna eller kanske den i förra inlägget är min favorit. Vilken av sminkningarna gillade ni mest? 
 
Hoppas ni får en bra Halloween! Ska ni göra något kul? 

åh, så snyggt! Den här är nog min favorit av alla halloweensminkningar tror jag! :D

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Sandra

Jag gillar den här mest :) kan inte bestämma mig för om den är mest söt eller läskig men eftersom jag känner dig och inte tycker att du är det minsta läskig så kör jag på söt ;)

Svar: Haha vadå jag är väl visst läskig ;o Tack! :))
Johanna Fåglund

Snyggt och ascoolt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Den här är nog snyggast även om dom andra också vara grymt coola! Skitsnyggt! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Alltså omg, så grym du är!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Anonym

Verkligen jättesnygg sminkning!! Vad har du använt för produkter för att applicera det svarta? :)

Svar: Tack så mycket! Har för mig att jag använde cake eyeliner black från Make up store med svart ögonskugga över :)
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: