Galaxy S6

 
Igår köpte jag en ny mobil! Min gamla Samsung Galaxy S3 hade nästan lagt av helt nu efter över tre år, så behövde verkligen en ny. Blev en Galaxy S6 eftersom jag gillade min gamla, så jag ville ha en liknande. Än så länge är jag nöjd med den iaf :))  
Och älskar färgen! Så himla fint med turkost och den glänser massa! Svårt att få det bra på bild, men typ såhär ser den ut. Ska bli kul med en lite bättre mobilkamera också :p 

Jag har haft min Prada sen 2011 xD Ska dock köpa nya Blackberry när den kommer ut :P Känner att det är dags att ta farväl fast jag egentligen inte vill men nu lever Pradis ett eget liv xD

Svar: Hehe ja, dom håller ju inte så mycket längre än så, även om man vill att dom ska det :p Men ändå kul med lite nytt.
Johanna Fåglund

Nice med en ny mobil :)

Svar: Ja, det var lite på tiden då min gamla inte riktigt ville fungera som den skulle :p
Johanna Fåglund

Snygg färg och roligt med en ny mobil! :)

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Va roligt med en ny mobil, och sjukt snygg färg ju :)

Svar: Jaa, älskar färgen! :D
Johanna Fåglund

Läcker färg :D

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Så cool färg :D

Svar: Jaa, älskar den :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: