Frozen

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
Några höstbilder från förra året 
 
Vad lång denna dagen har känts! Beror nog inte bara på att vi vridit tillbaka klockan utan också för att det blir mörkt så tidigt nu. Kändes som att klockan var typ sju när den var fyra :p
Har hunnit med en del idag. Vi har länge velat göra om i vårat kök, helst allt, men det är lite dyrt. Det är mest köksluckorna som jag inte gillar (ljust träfärgat laminat), så idag köpte vi färg för att måla om dom. Vi har en lucka över som vi har som test för att se om det blir bra. Ska måla den en gång till imorgon, men redan nu ser det riktigt bra ut, så det blir nog att måla alla. Sen får det bli nytt kakel och bänkskiva också för allt kan ju inte vara vitt :p Men det ska bli härligt att få köket som man vill ha det!
Har också hunnit göra en sminkning och fotat den. Håller på med ett litet halloweentema som kommer upp om några dagar. Än så länge har jag tre stycken, men ska försöka hinna göra en eller två sminkningar till innan jag åker till London på fredag :)) 

Wow vad fint!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åååh, vill också till London igen :) Favoritstaden nummer ett.

Svar: Det är verkligen en fin stad! :D
Johanna Fåglund

Underbara bilder!! :-D Vad ligger/låg löven på? Bilruta? Så himla fina.

Svar: Tack :)) Jag har frusit in dom och sen är dom fotade i dagsljus vid fönstret.
Johanna Fåglund

Wow det var ju riktigt smart gjort!! XD Det hade jag aldrig tänkt på...

Svar: Haha :p Jag läste det i en tidning för massa år sedan, så har inte kommit på det själv, men det är kul att testa :))
Johanna Fåglund

fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: