Fint igår kväll

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Här är fyra bilder till som jag fotade igår kväll. Det var tur att jag hade med mig telezoomen denna gången. Jag brukar nästan aldrig ha med den när jag bara ska fota solnedgången, med kände på mig att den skulle behövas, och det gjorde den :p 
Helheten av solnedgången var ganska tråkig egentligen, då det inte var så mycket moln åt det hållet solen var förutom precis vid horisonten. Zoomade man in blev det bättre när man såg solen nära som ni ser på bilderna här över. Den var väldigt stor och helt röd (fast det röda är väldigt svårt att få på bild). 
På vägen tillbaka till bilen blev himlen rosa och vi gick förbi stället med svanarna och det var såå fint! Där var jag också glad att jag tog med telezoomen för annars hade jag inte kunnat ta den understa bilden som blev min favorit från kvällen :)) 

alltså färgerna <33

Svar: Jaa! Det var riktigt fint :))
Johanna Fåglund

Första och sista är mina favoriter, älskar verkligen sista med svanparet :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Åke

Himmelskt vackert...

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alltså WOW så vackert!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Wow, superfina bilder <3 :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder!! Älskar särskilt den sista bilden. <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Emilia

Så fina bilder! Den sista bilden med svanarna var verkligen superfin!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

vackra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men åh, den med svanarna är ju för fin!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Superfina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt vackra bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder! Älskar den nedersta på svanarna! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Älskar den på svanarna!! Sååå fin!

Svar: Taack :D
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh så vackra bilder :-)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Wow.. helt mållös... alltså den där bilden på svanarna, det är ju en på miljonen alltså.. å andra sidan är alla dina bilder helt otroligt fina!

Svar: Åh, tack så mycket! Så kul att höra! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: