Ett vattenfall

Det får bli en gammal bild idag som jag fotade i oktober för tre år sedan. Känns inte som att det var såå längesen jag tog den.. men det var det :p 
 
Ikväll har jag och Tobias tittat på Back to the future, både första och andra filmen (tredje får det bli imorgon). Det är ju faktiskt 21 oktober 2015 som dom åker till i andra :p Lite kul att titta på dom just idag då och se hur dom tänkte att det skulle vara nu, stämde inte så jättebra, haha. Hade faktiskt inte sett tvåan förut vad jag kan komma ihåg och trean vet jag inte heller om jag sett.
Dom fick mig att tänka väldigt mycket på McBusted's konsert som jag var på i våras för dom hade lite Back to the future-tema (+att McFly har fått sitt namn ifrån dom filmerna), så jag blev tvungen att titta lite på deras tour-dvd efteråt också. Såå himla bra konsert, hade inte vart fel med en tidsmaskin för att åka tillbaka och uppleva den igen ;p haha.. 

Alltså..är inte du världens proffsigaste fotograf? :o så vackert! 😍

Svar: Haha snäll du är, men det skulle jag nog inte påstå att jag är :p
Johanna Fåglund

Åke

Underbar bild :)

Svar: Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Håller med Silja! ;D

Svar: Haha men tack! :))
Johanna Fåglund

Anonym

Åhhh dina bilder!!! vart har du tagit den i detta inlägg? sååå fint!!

Svar: Taack:)) Ramhultafallet heter det, ligger en bit utanför Kungsbacka.
Johanna Fåglund

felicia

vad fint!! Vilket ND-filter har du använt? :)

Svar: Tack! :)) Ett ND 1.8 hade jag då,.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: