Efter solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
Jag och Tobias åkte till Amundön i solnedgången idag. Tyckte inte det var någon speciell solnedgång direkt, men när vi var på väg tillbaka till bilen hade himlen blivit helt rosa och det var så fint med svanarna på vattnet som speglades av färgerna från himlen och bananmånen ovanför :)) 
 
Glöm inte att gå in och gilla min Facebooksida också! (men bara om ni vill såklart) :P 

När jag såg bilden tänkte jag "Den måste vara tagen idag för det där är exakt samma måne som jag såg när vi var och handlade" Kul att du fångade den på bild :D

Sa till min sambo att hade man satt dit två ögon så hade de varit Chessy från Alice i underlandet ;D

Svar: Hehe jasså :p Den var väldigt fin ikväll, så lågt på himlen och smal. Haha jaa, precis :p
Johanna Fåglund

Åh så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Nydelig bilde :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superfin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så otroligt fint! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: