Jag och ekorrarna :))

Canon 6D / Canon 50mm 1.8 
 
Vi gick runt mycket i parkerna i London, så himla mysiga är dom och kul med alla ekorrar som inte alls är rädda för människor. Redigerade tre bilder lite snabbt på mig med några ekorrar som Tobias har fotat. Kommer inte ha så mycket tid till att redigera på några dagar, men ska försöka att få upp någon bild då och då i alla fall, för vill inte ha det för tomt här på bloggen och jag har ju så många nya bilder jag vill visa :p 

WOW! Fantastiska bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Det var verkligen de bästa med London, ekorrarna :D

Svar: Haha ja, det är kul att dom är så tama :))
Johanna Fåglund

Så söt ekorre :D

Svar: Ja, dom var jättesöta :))
Johanna Fåglund

Men åh, jag vill också träffa ekorrar sådär :P

Svar: Hehe du får åka till london då :p
Johanna Fåglund

Det är verkligen en av de sakerna jag älskar med London. Alla mysiga parker man kan strosa runt i och självklart korrarna som är överallt :P

Svar: Jaa, parkerna är så himla fina och mysiga :))
Johanna Fåglund

nej vad söta! fina bilder! :)

Svar: Jaa, visst är dom! :D Tack!
Johanna Fåglund

Så söt! :D

Svar: Ja, visst är dom :))
Johanna Fåglund

Så fina och söta :)

Svar: Ja, visst är dom :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: