Första Advent

Nikon D800 / Nikon AF 50/1.4G
 
Mysigt med första advent! Idag har vi julstädat lägenheten och ställt fram lite julpynt, så det är väldigt mysigt just nu. Tycker om denna tiden innan jul med alla lampor och ljus nu när det är så mörkt. 
På bilden är det vårat advensljus. Vi körde med bara ett i år istället för fyra, det står 1, 2, 3, 4 på det som inte syns så bra på bilden. 
Annars har det blivit mycket firande i helgen. Hade en bra kväll igår hemma hos Sandra och idag var jag och Tobias hos mina föräldrar och firade mig och pappa med mormor och morfar där vi fick en jättegod smörgåstårta som mamma hade gjort. Så det har varit en väldigt bra helg! 
Hoppas att ni också haft en bra helg :)) 

Låter som en fin helg det. Glad första advent Johanna! :D

Svar: Det var det :)) Tack, detsamma!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: