Colourful

Nikon D80 / Nikon 50mm 1.8D
 
Idag fyller finaste Sandra 26 och bilden här över gjorde jag ett kort av i photoshop och mmsade till henne :)) Det är ingen ny bild direkt, snart 6 år sedan jag fotade den, men jag gillar hur färgglad den är. 
Imorgon blir det firande, inte bara för Sandra utan även för hennes sambo Michael och så mig :D Jag och Sandra har slagit ihop våra födelsdagar nästan varje år sen vi fyllde 17. Perfekt när vi fyller nästan samtidigt.
 
På tal om födelsedagar har jag precis beställt hem en present till mig, en ny dator äntligen!! Mamma, pappa och Tobias ska hjälpa mig att betala på den som present, det är väldigt snällt. Längtar tills jag får den så jag kommer kunna redigera utan problem igen. Har ju massa bilder kvar från både London och Grekland som jag inte fixat än för att min dator är så seg. 
Får se hur mycket jag hinner uppdatera i helgen då det kommer bli födelsedagsfirande både på lördag och söndag, men någonting kommer jag säkert hinna få upp här ändå :)) 

Va är det över 6 år sedan GALET! såg den ju typ igår för första gången :P

Svar: Snart 6 år sen, i januari :P haha.. Känns som att det var hur längesen som helst jag tog dom här bilderna, men ändå inte :P
Johanna Fåglund

Anonym

Häftig bild!! Brukar du fota med AF eller manuell fokusering? :)

Svar: Tack så mycket! Det är olika beroende på vad jag fotar. Med macro blir det mest med manuellt och landskap autofokus.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: