Vitt/Rött

 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Ett litet kollage på några fina blommor jag fotade förra veckan. Tyckte det var fint med dom vita blommorna mot dom röda löven :)) Och lite bokeh och motljus på det skadade inte ;p 

Hur redigerar du dina bilder? :) Dom blir alltid så fina i färgerna.

Svar: Åh, tack :)) Jag har inte gjort så mycket med dom här bilderna. Brukar mest ljusa upp dom lite och öka kontraster. Använder mest curves när jag redigerar. Men det är såklart olika från bild till bild, ibland blir det mer och ibland mindre redigering.
Johanna Fåglund

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow! Så himla snygga bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackra bilder

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: