Rosa

I fredags gick jag en sväng här i området med Elton. Jag tog med kameran för att fota dom fina körsbärsblommorna. Önskar att träden hade fortsatt vara rosa hela sommaren :p 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

fina bilder!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åhh vad fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

SÅ vackert, du har verkligen en talang för att fota!

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Miss 22

Kärlek på dessa bilder! Bor också i Göteborg och undrar vart dessa fina körsbärsträd finns? :)

Svar: Tack! :)) Dom här bilderna har jag fotat här i mitt område runt radiotorget. Finns annars massa rosa träd nu lite överallt.
Johanna Fåglund

Körsbärsblommorna är ju så vackra :) Fina bilder :)

Svar: Jaa, tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: