Hare i dimman

Idag har jag varit på dop för Joel. Det var kul att träffa alla och äta smörgåstårta och goda kakor efteråt :)) Efter dopet åkte jag direkt till Landvetter flygplats för att hämta Tobias som varit i Japan nu i lite över en vecka. Jag hade gärna velat åka med, men kunde inte det. Får bli en annan gång :p Kul för honom iaf att få användning för sin japanska som han pluggat :)) Och det ska bli roligt att se bilderna som han fotat, men har inte hunnit göra det idag, får bli imorgon istället.
Nu innan jag går och lägger mig ska jag se ett avsnitt av The Vampire Diaries som jag börjat kolla på nu när Tobias var borta (har inte sett den innan). Är på tredje säsongen än så länge :p 
 
Här är en bild som jag fotade på valborg när vi var ute på en promenad på kvällen ute på landet. 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: