För tre år sedan..

Vid den här tiden för tre år sedan var jag och Tobias på våran första resa till Norge. Hade inte tänkt innan på att det är så himla fint där, men efter att ha varit där en gång så vill man bara åka tillbaka :p Och det har jag ju gjort två gånger till. Men eftersom det är precis tre år sedan jag var där redigerade jag om några bilder som jag tänkte lägga upp nu, några av dom har jag inte ens visat innan :p Alla är tagna i Geiranger. 
 
Från campingen vi bodde på. Lägg märke till hjärtat borta i bergen :p Såg inte det själv förrän jag var hemma igen. 
 
En vandringsled vi gick fick vi gå igenom ett hägn med lite getter och lamor. Den i bakgrunden ser ju lite lagom galen ut :p
 
En av mina favoritbilder från resan :)) 
 
Sen var vi uppe vid ett vattenfall som man kunde gå ner bakom. Det var rätt häftigt. 
 
 
Fler bilder finns att se under kategorin Norge 2012 i min meny. 
Nikon D80 / Nikon 50mm 1,8 / Tamron 10-24mm / Canon 450D (sista bilden) 

Fantastiske bilder :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Maria

Elsker bildene dine ♥

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så underbara bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

magiska bilder!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: