:))

Läste idag att det kanske kan bli norrsken över hela landet senare ikväll/natt. Hos mig är det ganska molnigt, fast håller på att spricka upp lite, men det står att det ska vara molnigt inatt såklart. Hade nog åkt iväg om det var bättre väder, hoppas det är det :p Tänkte i alla fall att jag kunde skriva det här ifall någon annan har lite klarare väder och känner för att kolla efter det inatt :)) 
 
Redigerade en bild som jag fotade för någon vecka sen i det fina kvällsljuset. 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Tack för tipset, då ska jag hålla lite koll :)

Svar: Tycker jag du ska göra. Hoppas du har bättre väder än vad jag har :p
Johanna Fåglund

Hoppas du ser norrskenet bättre än jag gjorde :-)
Jätte vacker bild

Svar: Hehe det har varit för molnigt här. Hoppas på att kunna se det någon mer gång innan det blir för ljust på nätterna i alla fall :p Tack!!
Johanna Fåglund

Alltid mulet när de kommer i närheten av Gbg =/

Svar: Jaa, så typiskt!
Johanna Fåglund

Åhh vart läser du de :) ?

Svar: Gilla sidan "norrsken" på Facebook. Dom är väldigt bra på att uppdatera om det finns chans till norrsken :))
Johanna Fåglund

Sååå fin bild! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: