Cykeltur till havet

I torsdags cyklade jag och pappa (med Elton i korgen) till askimsbadet i det härliga vädret. Mamma har köpt en ny cykel som jag testade och jag gillade den mycket mer än min egna även om det var lite ovant med fotbromsen i början. Elton gillade att sitta i korgen och titta runt när vi cyklade och när vi kom fram gick vi vid havet bort mot Hovås båthamn och tillbaka. Jag hade med kameran, så tog några bilder på vägen :)) 
 
Fina moln :)) 
 
Hittade en nyckelpiga på en sten vid vattnet :)) Det var andra nyckelpigan jag hittade denna dagen, fast den första hann jag inte fota innan den flög iväg ;o 
 
Elton ser så rolig ut på denna bilden, men han var söt när han sätt där i korgen. Det tyckte folk som vi cyklade förbi också :p 

Vilka härliga bilder! Så skönt med en cykeltur!

Svar: Tack! Jaa :))
Johanna Fåglund

Av att läsa det där och se sådana bilder blir man aningen avundsjuk när det snöade lite lätt här imorse...Haha, ganska sjukt!

Svar: Haha oj, snöade? :p
Johanna Fåglund

Åh jag var där och promenerade & fotade idag! Jag bor nämligen i Askim, ungefär 15 minuters promenad från Askimsbadet :). Härliga bilder!

Svar: Vad härligt! Fast blåsigt kan jag tänka mig att det var idag :p Tack!!
Johanna Fåglund

Åh, sötvovven! :) Ser härligt ut!

Svar: Ja, det var det också :))
Johanna Fåglund

Svar: Haha ja, det var riktigt blåsigt! Speciellt ute på piren. Men ändå lite härligt :)

Svar: Hehe jag var ute på piren när det var storm i vintras, kul med vågorna när det blåser så :p
Johanna Fåglund

Svar: Haha ja visst är det!

Svar: Ja :P
Johanna Fåglund

Verkar ha varit en härlig dag. Och ja, Elton är verkligen megasöt :)

Svar: Det var det! Ja, visst är han :))
Johanna Fåglund

Vilken fin strand och söta Elton :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: