20 bilder från Sicilien

För precis ett år sedan var jag på Sicilien med mamma och pappa. Det är verkligen fint där och jag skulle gärna vilja åka tillbaka igen och åka runt ännu mer på ön än vad vi gjorde sist. Vi hyrde en bil en av dagarna och körde runt bland bergen och sen vid havet. Hade lite otur att det var den dagen vi hade sämst väder, men det blev bra ändå. Det var i alla fall en väldigt kul resa och här kommer 20 bilder som jag fotade under veckan vi var där.
Vill ni se ännu fler bilder kan ni klicka ->här<- (har ungefär 100 bilder upplaga där) 
 
Utsikten från balkongen :)) 
 
Bakom molnen där borta är vulkanen Etna. Såklart skulle det vara moln framför :p 
 
En fin liten regnbåge fotad från takterrassen på hotellet. 
 
Här ser man Etna lite bättre. Från Taormina. 
 
Blixtrade en kväll också och jag satt på balkongen och fotade det :)) 
 
Låg och solade en morgon och dom här molnen kom bara närmare och närmare. Kan säga att det började regna efter en stund :p 
 
Så vi tog bussen in till Catania för lite shopping :)) 
 
På vägen tillbaka från Catania såg vi detta från bussen. Man ville ju bara stanna och fota! 
 
Från dagen vi hyrde bil och åkte runt bland bergen :)) Jättefina landskap var det! Bara synd att det var helt grått/vitt och dimmigt. 
 
Soluppgången sista dagen. 
 
Och en panorama innan vi skulle åka till flygplatsen. Hoppas ni gillade bilderna :)) 

Fina bilder! Jag var på Sardinien förra sommaren och det var också en mycket vacker ö. Helt klart värd ett (eller flera) återbesök!

Svar: Tack! Kan tänka mig att det är fint där också :))
Johanna Fåglund

Wow! Vilka underbara bilder! :D

Svar: Tack Amanda! :))
Johanna Fåglund

så himla fina bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åååh va FINAAAA!! Inte funderat på att erbjuda dig att fota för olika resebolag?? Tycker jag att du borde iaf testa =)... ut å resa + ta bilder liksom, som en smäck för dig/er!! Är det RAW du har använt... eller vad det nu är för format, HAHHAA jag å min digitala (o)kunskaper *lol*

Svar: Tack!! :D Hehe ja, det skulle varit kul att göra :p Aa, jag fotar i raw.
Johanna Fåglund

Dina bilder är så fantastiska :D Du är så duktig :) kram<3

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

wow, dude jag dör vilka snygga foton! Grymt vackra!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Så härliga bilder! Vackert!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så snygga bilder! Du är superduktig! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vilka härliga bilder :) Gillar hur du fångat vädret så bra :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: