Vårblommor II

Här är några fler bilder som jag fotade igår. Blev nöjd med rätt många bilder, så det kommer nog upp ännu fler någon dag :p Så härligt att fota vårblommor i fint ljus! 
 
Ett litet bi var ute och flög runt bland blommorna :)) 
 
En humla som ser ut att ha badat i mat :p 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 

Oj jösses s¨fina foton! Är riktigt avis på er som har så här just nu. Här jag bor är det slask och massor av snö kvar, Inga blommor eller kryp som syns till :(

Svar: Tack så mycket :)) Vad tråkigt! Jobbigt när vintern försvinner långsamt, vi hade knappt någon vinter här. Rätt bra såhär i efterhand, men tråkigt när man vill ha snö :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh humlbilden! Så himla fin :) Och vad härligt att det redan finns blåsippor ute.

Svar: Tack så mycket! Jaa :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder!.. Särskilt ! fina de med snödropparna. :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

superfina bilder! älskar våren :D

Svar: Tack Alma! Jag med, så himla härligt när våren kommer :D
Johanna Fåglund

Vad fina bilder, finns inga blommor här :(

Svar: Tack! Dom kommer nog snart hos dig också :))
Johanna Fåglund

Åh vad underbart det ser ut! Superfina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: