Tulips

I lördags fick jag fina "krya på dig-blommor" av mamma när hon kom och lämnade mat till mig. Det var snällt :)) Idag har jag orkat ta lite bilder på dom. Var kul att fota lite igen även om det bara var en liten stund. Har fler bilder som kanske kommer upp en annan gång, orkar inte sitta mer vid datorn just nu. Har fortfarande feber, hostar och har knappt någon röst kvar ;o 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Wow så fina bilder÷))

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

wow, vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Du är så galet bra på att ta macrobilder! :)

Svar: Tack så mycket :)) Det är väldigt kul att fota macro
Johanna Fåglund

Jag tror dig, jag skall försöka lära mig detta nu i vår :) Så du får jätte gärna skriva tips :)

Svar: Vad kul! Kan försöka komma på några bra tips och göra ett inlägg :p
Johanna Fåglund

Så fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackert! Krya på dig

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack Annika :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: