Tulips II

Vill bli frisk snart, kan fortfarande knappt göra någonting utan att bli helt slut. Febern är inte lika hög som den har varit, men den är fortfarande kvar, fast det går åt rätt håll iaf. Nu behöver jag lägga mig i soffan och se på något. Har blivit en hel del film och serie-tittande dom här dagarna.
Jag är dålig på att börja kolla på nya serier och det är inte många som jag har följt/följer, så om ni har något förslag så får ni gärna skriva dom :)) Några serier som jag gillar är: The Walking Dead, Pretty little liars, Game of thrones, Ghost Whisperer.  
 
Här under är tre bilder till på mina blommor som jag fotade igår. 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag kollar också på pll och game of thrones och har precis börjat kolla på the vampire diaries. Trodde inte att den skulle vara särskilt bra men det är sååååå awesome! Stort tips! :D

Svar: Pll och Got är väldigt bra :)) Okej, jag började faktiskt kolla på den när den var ny och såg några avsnitt, men fastnade inte för den, kanske borde ge den en ny chans :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: