I vattnet

Sånt härligt väder vi haft hela denna veckan! Slutade tidigt idag och gick ut på en långpromenad med Elton. Hade inte med kameran, men det var kul att komma ut lite och gå ändå. Det tyckte nog Elton också för han verkade väldigt glad :)) 
Imorgon har jag en fotografering planerad, ska bli kul och spännande för det är något nytt för mig som jag inte testat innan riktigt. Hoppas att det blir bra och att jag kanske kan få visa någon bild efteråt, men det är inte säkert att jag får lov till det. Jag kommer i alla fall skriva om det efteråt hur det gick och vad det var för fotografering :)) 
 
En ledtråd är att det handlar om vatten :p 
Bild från sommaren 2010 när jag var i Turkiet, fler bilder från den resan finns här
Nikon D80 / Nikon AF-S DX Nikkor 18-135/3,5-5,6G ED

Jättefin bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jag minns hur härlig min semester var i Turkiet!

Svar: Åh, härligt! Det är ett fint land :))
Johanna Fåglund

Gud vilken häftig bild! Tycker dock att modellen presterar lite dåligt, det ser ut som att den fiser ...

Svar: Tack! Haha jasså? Det är två havstulpaner på skalet om det var det du menade :P
Johanna Fåglund

så häftig bild!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så vackert! Vattenbilder är riktigt häftigt :)

Svar: Tack! Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Åh vad spännande, hoppas du får lägga ut någon bild. Lycka till och ha det så roligt :}

Svar: Ja, det ska bli kul! Hoppas jag med :p Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Det här är verkligen en blogg i min smak! Inte bara en massa selfies... jättefina bilder och intressanta inlägg! :)
Kika gärna in på tropicaladventures.blogg.se om du är sugen på fler utlandsupplevelser!
Mvh Andreas

Svar: Kul att höra! Tack så mycket :)) Det ska jag göra!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: