Galaxy

Igår på kvällen åkte jag och Tobias ut för att fota stjärnor. Som ni nog vet är det svårt att ta sånna bilder här i Göteborg, så vi får alltid åka lite utanför för att kunna göra det. Testade ett nytt ställe denna gången, Sillvik. Det ligger inte så jättelångt härifrån, men det blev bra ändå. Man såg rätt mycket stjärnor, men det är inte riktigt som när man är mitt ute på landet :p 
Här är en av bilderna jag tog, Tobias sitter på en brygga och tittar på stjärnorna :)) Vill ni veta hur jag fotar och redigerar mina stjärnbilder har jag ett inlägg om det ->här<-
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Åh vad häftigt :) Vad är ljuset vid horisonten?

Svar: Tack! :)) Jag vet faktiskt inte riktigt. Tänkte på om det var ljus från månen som gått ner någon timma tidigare, men är inte så säker på det.
Johanna Fåglund

Åh vad vackert! Hysteriskt många stjärnor som finns. :)

Svar: Tack :)) Jaa, verkligen!
Johanna Fåglund

Åh va fint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild. :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fin bild

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken sagolik bild! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh, mitt ställe ju ;-) Bor i närheten och brukar åka dit och fota vid solnedgång. Så lugnt och stilla och oftast är man helt ensam. Vilken tid tog du detta foto?

Svar: Åh, jasså? Jag har faktiskt bara varit där en gång innan för flera år sedan, men kollade på google maps och såg att det stället verkade bra eftersom det inte är mycket ljus ut över havet där. Vi var där vid 22-tiden :))
Johanna Fåglund

HELT fantastisk bild!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Såååå himla snyggt!

Svar: Tack :D!
Johanna Fåglund

Fantastisk bild! :)

Svar: Tack Alma :))
Johanna Fåglund

Blir alltid lika fascinerad av dina bilder! så vackert!!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

åhhh vad fin bild! blev jättesugen på att fota stjärnor nu :-)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: