Fågeln

I fredags när jag var ute för att fota solförmörkelsen tog jag några andra bilder på några små fåglar som satt bra i en buske. Blev faktiskt rätt nöjd med en av bilderna, så jag tänkte lägga upp den nu :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fint! De som brukar vara så snabba. :)

Svar: Tack! :)) Jaa, det var flera som flög iväg innan jag ens fick upp kameran, men denna satt kvar :p
Johanna Fåglund

Jättefin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så fin! Gillar verkligen fåglar men det jag gillade mest i denna var verkligen att du fångade den i sin naturliga miljö. Grenarna som är runtomkring gör bilden rättvisa verkligen :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Jätte fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Himla fint =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Otroligt fin bild! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Har någon sagt att du är lite lik Sanna Neilsen på din headerbild? :)

Svar: Haha nej, det har jag faktiskt inte hört innan :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: