Blomma

Nu, lite över en vecka sen jag blev sjuk känner jag mig frisk igen, har bara lite hosta kvar. Lagom till det fina vädret det står att det ska vara denna veckan som kommer. Slutar tidigt tre dagar denna veckan och då vill jag verkligen hinna med att fota lite. Vill åka till botaniska trädgården och se hur långt våren har kommit där.  
Denna bilden fotade jag i mars förra året på den första körsbärsblomman. Älskar när körsbärsblommorna börjar blomma:)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8D

Gud vilken fin bild! Kram

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

superfin :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh längtar tills blommorna i Kungsträdgården dyker upp! :D Lyllos dig som slutar tidigt denna veckan har jag tur så slutar jag 15 en dag denna veckan :P Vill ut och fotografera nu ju! Tur att det blev en långpromenad i solskenet idag då :P

Svar: Det dröjer nog inte länge nu :)) Härligt, här har det inte varit bra väder i helgen.
Johanna Fåglund

så fin bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Såå fin bild :))

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh!! Såå fint

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Så vackert. Älskar färgen.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: