120 sekunder

Igår tog jag några bilder från fönstret lite innan solen gick ner. Har ju inte fått något tillfälle att testa mitt mörka gråfilter, så jag ville ta några testbilder bara nu när det var rätt fina moln ute. Bilderna blev väl sådär, men filtret funkade bra iaf och jag längtar tills jag kan testa det riktigt ute vid havet eller något. 
Här under är en av bilderna jag tog. Gillar den högra delen av bilden för molnen blev rätt fina där :p Annars är det inte någon jätteintressant bild kanske. 
 
Har även lagt in en gilla-knapp under inläggen, så gillar ni dom får ni gärna klicka där :)) Hade gärna haft en lite mer diskret färg och kanske en mindre knapp, men det var detta (och flera starka färger) som fanns. 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Gråfilter 3.0

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Cool!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Älskar dina "sånahär" bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)) Kommer bli fler när jag får tillfälle till det.
Johanna Fåglund

Fin bild.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfin!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: