Sommarkollage

Hoppas ni hade en bra midsommarafton igår! Gjorde ni något kul? :)) Själv var jag hos mina föräldrar och firade. Hade ju rätt fint väder också, kom bara en snabb regnskur med en dubbel regnbåge på det, synd att jag inte hade kameran med för det var så fint! 
Här är ett litet kollage med några olika sommarbilder.
 

Åh,hur får du så himla fina och färgglada bilder? :P
Kramar!

Svar: Hehe det är väldigt svårt att förklara :p
Johanna Fåglund

Felicia

Vilka otroligt fina bilder! Jag har precis köpt mig en systemkamera och hoppas på att bli såhär duktig en dag! Är alla bilderna fotade med macro? Är det samma objektiv? Samt finns det något sådant objektiv som passar till en nikon D3200? :)

Svar: Tack så mycket! :)) Det kommer du bli, bara du övar. Aa, dom flesta är tagna med macro, kanske två är tagna med 50mm. Jadå, jag skulle rekommendera Tamrons 90mm 2.8 macro, ett riktigt bra objektiv :))
Johanna Fåglund

Felicia

Tack för tipset! Är det objektivet som du använde till bilderna? :)

Svar: Det finns en äldre version av det objektivet och en nyare. Jag har båda, så några är tagna med det gamla och några med det nya. Jag gillar båda två, men det nyare är lite bättre med bildstabilisator bland annat.
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackra bilder och så fina färger :-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: