London 7 April 2015 - Madame Tussauds

Sista dagen i London. Planet skulle gå vid 18.30 så vi hade en halv dag kvar att hitta på någonting. Natten innan hade vi köpt biljetter till Madame Tussauds och vi skulle vara där innan 9.00 (är tider på biljetterna för att det inte ska bli sån kö). Vi packade ihop våra saker på hotellet och lämnade väskorna i receptionen och sen gick vi till tunnelbanan. 
Eftersom Lisa aldrig varit i London innan var detta första gången hon var på Madame Tussauds, men för mig blev det tredje gången, fast det var roligt ändå för det fanns ju några nya vaxdockor som var kul att se, One Direction till exempel :p
En och en halv timma var vi där inne ungefär och i slutet såg vi en animerad 4D film med några superhjältar som Iron Man, Captain America, Hulken m.fl. Jag hade ingen aning om hur det var med 4D, så man blev lite förvånad när det helt plötsligt sprutade vatten när någon ramlade i en fontän och pyste luft vid öronen och lite så :p 
Vi tog inte så många bilder där inne, men här kommer några i alla fall :)) 
 
Höjdpunkten inne på Madame Tussauds haha :p Nu är det inte långt kvar tills vi får se dom igen, fast på riktigt! Mindre än två veckor till konserten! :D 
 
Jättefin bild på oss :p 
 
Vi testade på att vara Iron Man lite :)) 
 
Vi blev så fina med 3D-glasögonen :)) 
Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4 / Iphone 6
 
Kommer bli ett London-inlägg till med resten av bilderna från dagen, sen är jag klar med hela resan! 

Jag är inte heller van vid sådan bio så det var en upplevelse men det var ta mig tusan inte bekvämt att bli slagen i ryggen då och då xD

Svar: Hehe jaa, det var ändå kul att få sett det, men tror inte riktigt det är någon grej för riktiga biografer iaf :p haha
Johanna Fåglund

Nä håller med. Haha när nysningen kom och man blev blöt man bara mmm nice eller inte :P

Svar: Hahah, jaa väldigt trevligt med den :p
Johanna Fåglund

Superfina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

fina bilder:)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: