Första Juni

Första dagen på den första sommarmånaden idag och det känns fortfarande som April, blåser typ storm gör det också. Vill bara få lite sommarvärme nu, men det verkar ju inte direkt komma någon inom den närmaste tiden.. Har sett tillbaka på bilder som är tagna vid denna tiden andra år och man hade redan varit på stranden, solat och badat och grejer, inte riktigt så nu. Läste också att denna Maj har varit den regnigaste sedan 1901 i Göteborg ;o Får hoppas att vädret ändrar sig snart! 
Här är två bilder jag fotade för några veckor sen, nu har alla rosa blommor försvunnit från träden.. 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Sjukt fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Är du nöjd med ditt objektiv Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR ? :) Funderar på att köpa ett 70-300 men vet inte riktigt vilket :)

Svar: Ja, jag är nöjd med det. Hade gärna haft ett lite mer ljusstarkt, men det kostar ju rätt så mycket mer :P
Johanna Fåglund

Sanne

Hej Johanna!
Vilka är dom topp tre ställena man borde åka till om man ska åka roadtrip i Norge? :)

Svar: Hej! Det är svårt att säga då jag inte varit överallt :p Men vad jag tycker är det Geiranger, Trollstigen och runt om där och sen ett ställe där jag inte varit, men hört (och sett på bilder) att det ska vara väldigt fint och det är Lofoten.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: