Fint landskap

Tycker inte om när det är tyst på bloggen för länge, men har inte fotat något på ett tag nu, så har inte haft något direkt att lägga upp. Men jag har ju massa gamla bilder som är bra att ha vid sånna här tillfällen. Här är en som jag fotade på Tobias i augusti 2013, ni kan nog gissa var någonstans ;p 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Vore kul om du kunde lägga upp ett inlägg med Norgetips :) Tex hur ni la upp resan, var ni bodde och vad man ska tänka på? Jag och min sambo har pratat ett tag om att åka till Norge i sommar men vi vet inte riktigt i vilken ände vi ska börja planeringen. Ingen av oss har varit där tidigare.

Svar: Jag har lite tips som man kan tänka på skrivet i ett inlägg som du hittar om du går in i min kategori Norge 2013 i min meny. Men google maps har varit väldigt användbart för oss när vi planerat hur vi skulle åka.
Johanna Fåglund

Kina? :P

Svar: Jaa, precis ;p haha
Johanna Fåglund

Så otroligt fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

men ååh vilken sjukt vacker bild! så himla fint landskap

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: