Nyfärgat hår

 
Idag var jag hos frisören och färgade och klippe mitt hår. Har inte klippt det på nästan ett år, så det behövdes, men det känns lite kort nu :p Jag brukar alltid göra slingor, men denna gången blekte hon hela utväxten och la sen i en nyansering i hela håret, så det blev lite ljusare än vad jag hade innan och en kallare blond färg. Blev precis som jag ville :)) Sen tog jag lite knäppa självporträtt när jag kom hem.
Egentligen hade jag funderat på att färga håret lite mörkare istället, men om jag gör det får det bli senare i höst eller vinter. Tycker ni att jag ska färga lite mörkare eller ha kvar mitt blonda? :p

Du är verkligen jättefin i blont! Men tror du hade passat i mellanbrunt eller rött hår riktigt bra!

Svar: Tack så mycket! Det är någon mellanbrun färg jag tänkte, men rött tror jag inte är någon färg för mig :p
Johanna Fåglund

fräscht!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfint! Tror du passar i mörkt också, testa att ändra i photoshop och lägg ut, lättare att se då :)

Svar: Tack :)) Får se om jag kan försöka mig på en sån bild någon dag :p Har försökt tidigare, men inte blivit bra :P
Johanna Fåglund

Sandra

jag kan inte föreställa mig dig i mörkare hår.. Slingor och roliga färger, absolut men inte mörkt. Du är förvisso alltid fin men tycker du ska ta tillvara på ditt ljusa hår! Puss!

Svar: Hehe jag hade mörkt något år innan vi träffades, men blev ljust snabbt igen :p fast tänkte bara lite mörkare nu så inte utväxten blir så tydlig :)) Tack Sandra <3
Johanna Fåglund

Så fräscht! Skulle också behöva färga håret för att fräscha upp det!

Svar: Tack så mycket! Känns så härligt med nyfärgat hår :))
Johanna Fåglund

snyggt

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Du är superfin i blont! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snyggt det blev!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh så fint det blev! :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: