Macro i kvällsljuset II

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 

Åh, vilka härliga bilder :) Hoppas vi också kan få lite sol snart så jag kan ta lite somriga bilder.

Svar: Tack! :D Jaa, hoppas augusti har bättre väder!
Johanna Fåglund

Wow superfina foton verkligen!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vilka fina bilder! :) Jag har en liten fråga till dig,jag har ett macro objektiv,men har inte lyckats klura ut hur man tar såna bilder som du tar. Så tänkte om du kunde göra ett inlägg och förklara hur du gör?

Tack på förhand :)

Svar: Tack så mycket! Jag vet inte om jag kan förklara så bra hur jag fotar sånna här bilder faktiskt. Det har mycket med ljuset att göra för att bilderna ska bli såhär. Testa att gå ut en stund innan solen går ner och fota i motljus, testa olika vinklar och så :))
Johanna Fåglund

Men åh så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så sjukt vackert!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: