I en grotta uppe bland bergen

Trollkirka, Norge 2013
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Åh, vilken häftig bild! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.

Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen :-)

Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten :-) Håper du får en kjempe fin tirsdagskveld, og at du står på videre med bloggingen - for dette er noe du virkelig får til.

Ellers vil jeg tipse deg om mitt siste innlegg der jeg super stolt forteller dere at jeg endelig (etter mange forskjellige forsøk) har klart å finne en løsning som får meg til å unngå fast food. Ja, til og med fjerne lysten på det!

Svar: Tack så mycket för den fina kommentaren! Ja, ibland får man lite dåligt med kommentarer på inlägg man lagt ner mycket tid på, vilket är tråkigt, men jag är själv inte jättebra på att kommentera hos andra, så jag ska väl inte klaga :p Åh, det låter som ett bra inlägg! Får gå in och kolla det! Ha en jättebra kväll du med :))
Johanna Fåglund

Åh så vacker bild på ett vackert ställe :-)

Svar: Tack :)) Ja, ett riktigt häftigt ställe var det!
Johanna Fåglund

Vad vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow! Vilken underbar bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men åh så vackert :D Helt underbart ljus!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Älskar dina bilder!! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: