Elton i solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Jag kände för att komma ut lite ikväll för det ska ju bli så himla tråkigt väder i helgen så jag och Tobias tog med Elton och åkte till Amundön som ligger ungefär 10 minuter från oss med bil. Jag har gått förbi ön på cykelbanan många gånger, men aldrig faktiskt gått ut på den och det var väldigt fint där ute, ett perfekt ställe att fota solnedgången på. Fattar inte varför jag aldrig varit där och fotat innan :p
Vi satt där och kollade på den fina solnedgången som blev helt röd till slut innan solen försvann och sen helt rosa. Jag fotade såklart också. Här uppe är en bild på Elton, fler kommer imorgon :)) 

Nydelig bilde!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fantastisk bild på sötnosen! Nu vet du iallafall att du har ett bra fotoställe att återkomma till :)

Svar: Tack! :)) Jaa, kommer åka dit när jag ska fota solnedgångar i framtiden när jag har lite mer tid på mig, tog en stund att gå ut dit :))
Johanna Fåglund

Mysigt :) Och superfin bild på Elton :)

Svar: Ja! Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: